Чому ж тоді мене так напружує продавець чи постачальник, який на моє звертання українською не може мені відповісти українською, хто робить бізнес в Україні і в кого сайт без українського інтерфейсу, чи на фейсбуці в них немає повідомлень українською?
Тому, що такий бізнес не може звернутись до мене - клієнта - зручною мені мовою. Якщо йому складно в цьому простому піти мені на зустріч, то невже він піде назустріч в чомусь складному?
В нашій боротьбі наша національність не має значення. Ми просто розлючені клієнти.
PS Все це не одноразово говорив Роман Матис, але треба це говорити ще і ще, бо різним людям, щоб зрозуміти потрібні різні слова.
Хто ще не знами, приєднуйтесь. Вам сподобається.
Ось адреса: https://www.facebook.com/groups/i.tak.poymut/
Нас вже 4 770.