12/05/2011

Спам

В моєму мейлі є кнопка спам. Якщо мені приходить безглуздий лист, наприклад, що я виграв мільйон, то я натискаю цю кнопку і маю спокій. Будьте певні якщо відповісти на перший лист, то в наступному у вас попросять гроші, адже ви виграли мільйон, чому б не оплатити якісь там послуги наперед?

Це існує відколи існує інтернет. І сьогодні є люди, які розсилають такі листи, є люди, які на них відповідають, і є люди, які (уявіть собі) платять гроші.

Спамери є скрізь. В реальному житті також. Людина вважає, що вона розумніша за вас і може вашим коштом вирішувати свої проблеми ще й переконуючи вас, що це саме вам роблять послугу. Що тоді?

По-перше, треба радіти. Адже ви виявили спамера вчасно. І навіть якщо невчасно, тоді всеодно треба радіти, бо значить тепер ви зможете його позбутися.

По-друге, треба нагадати собі, що ніхто вас не зобовязує відповідати на кожне питання і пропозицію. А навіть коли ви відповіли, то ніхто не може вам заборонити передумати. Є кілька чарівних слів і фраз – "Дякую, ні", "Не знаю", "Мене це не цікавить", "З цим не до мене", "В мене немає часу", "Я передумав". Їх тим легше вимовляти чим з більшою наглотою ви маєте справу.

Наглість це не друге щастя, це велика біда. Вона заслуговує на співчуття.