4/03/2014

Навчитися відваги

В другий тиждень львівського Євромайдану, коли я проходячи зранку завітав провідати колишніх своїх студентів мене попросили трохи порозважати публіку, яка зібралась на площі, бо хтось там щось проспав і в них сталася накладка в програмі і щоб народ не розійшовся треба було їх чимось зайняти.

Вилізши на постамент пам’ятника Шевченка я заходився горланити в мегафон. Втомившись, вирішив передати естафету, запропонувавши студентам на площі, хто бажає виступити і розповісти  свою історію чому вони тут.

А тепер уявіть як раптом пару сотень людей дружно робить три кроки назад.
Звичайно мені вдалось знайти кілька жертв серед своїх знайомих які заповнили ефір, але тоді в той момент я подумав і як із таким рівнем відваги (точніше її відсутності) ми збираємось повалити конституційний лад в Україні? Але люди вчаться. І відваги також.