2/24/2014

Нова зброя

Знаю багатьох "революціонерів", які нічого не робили, але, які знають як все тепер має бути. Чую крики про перемогу і звуки дискотеки, що заглушає плач і біль страждання. Бачу роблять кар'єру на тілах загиблих і катів та зрадників українського народу, які приміряють на себе шати невинності. І я не маю відповідей на багато питань.

Та все ж для мене революція закінчилась. Це відчуття з'явилось у п'ятницю. Коли я йшов урядовим кварталом і бачив замість шеренг вв і беркуту блокпости повстанців. І воно підсилилось в суботу, коли я був у межигір'ї. І сьогодні коли януковича оголошено в розшук я не маю сумніву, що та боротьба, яка почалась в листопаді завершилась.

Обставини змінились і старі методи вже не дієві. Шолом на голові та арматура в руках тепер вам не допоможуть. І навіть макаров в руках. Ми повертаємось у світ до 30 листопада. Світ в якому править жадоба і ницість. Світ в якому не місце людям з гарячим серцем. Але в нас є нова зброя, якої не було тоді.

Ця революція відкрила мені очі щодо багатьох моїх знайомих і наші дороги розходяться. Бувайте! Але я знайшов багато нових відважних людей, яких не знав чи не зауважував раніше. Наша нова зброя - це мережа наших контактів. Ми тепер знайомі між собою. І ми прийдемо один одному на допомогу. Горе вам лицеміри!