2/05/2013

Подорож нашого життя


Тарас Гакавчин підняв руку і всі тридцять дев'ять людей в аудиторії, нарешті змовкнувши, повернули голови в його бік. Питання, яке прозвучало перед тим, чи є серед ваших знайомих хтось, кого взяли на роботу до школи без взятки? Тарас сміється і відповідає: «Мене взяли… але перед тим я обійшов п'ятнадцять шкіл».

П'ять років раніше все було інакше. Навчання Тарасу було практично паралельно і в нього були реальні шанси так і лишитись без диплому. Але сьогодні він у професії і для своїх учнів найкрутіший викладач. 

А ще ви можете зустріти Тараса під церквою як він волонтером від якоїсь благодійної організації збирає гроші для лікування слуху немовлят, чи під міськрадою, як він протестує разом з активістами, які самоорганізувались через фейсбук, чи просто як він іде вулицями нашого міста з фотоапаратом в руках в десятій ранку і фотографує рідний Львів.

Тарас має свій блог і пише цікаві речі. Ось, зацініть:

«Від непролазної темноти у мене розпочинався панічний страх. Я намагався контролювати себе, але постійний рух у хащах зовсім поруч таки не додавав спокою. Одразу згадалися оповіді про блуд, страх і Карпати. Але одразу і згадалася мотиваційна листівка Свічада - Бог поруч завжди. Коли я до того ж почав блукати серед стежок у темному лісі, втішати себе прийшлося піснями з Тезе і глибокою вірою, що поруч сам Бог, котрий виведе мене. Надія на Бога і мої ноги таки не підвела мене і за хвилин 15 я вже чув рідні голоси. У тяжкий момент я відчув Його присутність.»

Подорож нашого життя триває довше ніж 15 хвилин, але суті справи це не міняє.