5/07/2012

Шанс для змін


Тиждень не було нових постів у блозі, бо я хворів. 39°. Ангіна. Антибіотики.

Чому я захворів? В мене був складний семестр. Багато людей. Багато лекцій. Багато писанини. Багато сімейних справ. Але це не причина.

Я працював на результат не приділяючи уваги тому, що цей результат забезпечує. Це все одно, що користуватись ноутом не приєднуючи його до електромережі. Рано чи пізно заряд батареї закінчиться. Це все одно, що сидіти в неті не обновлюючи базу антивірусу. Рано чи пізно доведеться переставляти віндовс (тільки давайте без цього: „в мене мак”). Це все одно, що витрачати кошти не дбаючи про джерела їхнього поповнення. Рано чи пізно виявиться, що у вас на рахунку нуль гривень нуль копійок.

Ви пригадуєте, як в першій частині тачок блискавка маквін вирішив не змінювати шини ? На  останньому колі він ледве доліз до фініша і втратив перемогу. З іншого боку, це стало початком його пригод.

Користь таких моментів у тому, що вони сигналізують нам: так дальше бути не може. Це шанс для змін.