4/04/2012

(Не)досконала робота

Було, що я написав курсову за одну ніч. Не просто написав, а ще й надрукував на механічній друкарській машинці (Так це було тоді, коли персональний комп’ютер був рідкість).

Текст був, звичайно, лайно. Мені поставили відмінно. Це були дев’яності. Стипендія два доллара, зарплата у викладачів – п’ятнадцять. Вони робили вигляд, що навчають, ми робили вигляд, що вчимося.

Про диплом мені не дуже хочеться згадувати, бо текст в мене вийшов на іншу тему ніж назва. Всі мої кваліфікаційні роботи були суцільним фейлом, невдачами, на яких я вчився скорше як не треба робити, ніж того, а що власне треба.

Я вчуся до сьогодні. Як жаль, що деякі статті, які я опублікував кілька років тому, підписані моїм ім’ям. В моїй книжці є деякі місця, яких я б волів щоб не було. Навіть тут у блозі, якому трохи більше ніж рік, деякі пости я не можу читати без почуття сорому.

Ви хочете написати досконалу роботу? Такої роботи не існує. Існує лише шлях проб і помилок. Розслабтесь і просто пишіть. Напишіть недосконалу роботу. Той факт, що нема за чим оглядатись, нема за чим шкодувати і нема чим кічитись, найкращий стимул для руху вперед.