12/26/2011

Друга половина

Складно поступити, але ще складніше не вилетіти підчас однієї з десяти сесій впродовж навчання. Дорого придбати житло, але ще дорожче його утримувати, ремонтуючи і прибираючи. Важко зав’язати стосунки, але ще важче зробити їх тривалими на все життя.

Причина невдач і поразок в концентрації уваги на першій половині й нехтувані другою. Вони не від’ємні, вони одне ціле. Не буде першої не буде і другої, а якщо не буде другої, тоді наявність першої втратись будь-яке значення.

В мене давно була ідея написати книжку, яка б допомогла жити людям, яких я навчаю. Але втілювати цей задум у мене не було ресурсів. В мене були ресурси для блогу. Я почав рік тому – 24 грудня. Писав два рази в тиждень на теми, які виникають в повсякденному русі крізь життя, без системи, в довільній формі, у вільний від основної роботи час. Дякую всім, хто читав.