7/30/2018

Прокрастинація симулякрів

Ми не маємо справу з реальністю безпосередньо але за посередництвом наших відччутів. Відтак все що ми бачимо чуємо чи чого ми торкаємось ніщо інше як образи реальності які згенерували наші орагни чуття. Наша реальність, отже це реальність образів. Жан Бодрійяр нарахував чотири стадії цього образного алкоголізму. В його прогресії кожна наступна стадія має все менше спільного  з реальністю. Рефлексія, коли образ відображає реальність. Перверзія, коли образ перекручує реальність. Претензія, коли образ вдає що він реальність хоч насправді за ним ніякої реальності немає. І четвертий -- симулярк, коли навіть про вдавану реальність не йдеться.

Саме цими Бодрійярівськими симулякрами сповнене наше професійне та інституційне життя. Я не пишу перетворилось бо не знаю чи було воно іншим колись. Раніше я бачив багато речей як претензію, як образ вдаваної реальністі. Я розумів що мої знайомі не такі круті як вони хочуть щоб ми їх сприймали, я розумів що вишиваний патріотизм це більше показне, я розумів що коли маєш справу з "професіоналами" варто погуглити потрібну інформацію бо вони можуть накосячити і ще ти будеш винний бо не вмів пояснити завдання. Я все це розумів, проте я тоді ще не знав що може бути так що ніякої реальності за цими образами взагалі не існує. 

Прокрастинація симулякрів це зволікання ніщо. Це коли ніщо зволікає тому що воно нічого не може зробити. Це безвихідь з якої можливий лише новий початок. Не презавантаження, системи а її повна переінсталяція з неминучим форматуванням вінчестера, стиранням всього цього хламу нінащо непридатного софта, гігбайтів непотрібної інформації та інструкцій. 

Не очікуйте що хтось змінить ваше життя. Вони зволікають не тому що вони не знають як чи не тому що вони зараз не можуть чи не тому що вони просто не хочуть. Вони зволікають тому що їх насправді нема.

PS Заголовок цього допису придумав Микола Мельник, я лише розписав що це може означати.