11/22/2014

Майдан: через рік

Отже, я там побував. Поїхав на річницю Майдану. І хочу поділитись тим що я побачив.

Під обід на Михайлівській площі збирались сотні самооборони. В камуфляжах з жовтими хустками на шиї правда без щитів і шоломів можливо тисяча можливо дві.


А на вулиці Софіївській зібрались інші учасники революційних подій. Вони прийшли не лише у своїй формі, але із традиційними аксесуарами - автобусами з заштореними вікнами, колінами, локтями та ін.



До речі на Банковій адміністрацію президента також охороняли подібно костюмовані персонажі тільки в броніках і з шоломами хоч і не в такій кількості як це було 1 грдуня минуолого року.


Я обговорював цю тему з кількома знайомими колишніми учасниками майдану і мені казали той самий аргумент: ну в країні війна можуть зібратись проросійскі провокатори і влаштувати третій майдан і таке інше. Не знаю, судіть самі.

Але давайте подивимось на сам Майдан. Там влаштували сцену під стелою з гучним звуком та екраном. І поставили величезні фотографії під два метри висотою щоб уприсутнити болі, страждання і тривогу минулого року.




На Інститутській запали лампадки... Я не буду про це писати. Просто досі нема слів.


Чим далі вечоріло тим більше людей збиралося на площі. А мені треба було повертатись до дому. На завершення ось це коротке відео як виглядав майдан з середини. Через рік.