9/29/2011

Перший, другий і третій варіант

Все просто. Якщо ви щось робите і відчуваєте роздратування, значить ви робите не те, що насправді треба вам робити першзавсе.

Роздратування це знак, що ми рухаємось не до мети, а кудись інакше.

Як часто ви відчуваєте роздратування на лекції в аудиторії, коли слухаєте нікому непотрібні речі? На семінарі, коли читаєте незрозумілі слова виписані напередодні з пожовклого підручника, який погризли миші?

Досить витрачати свій час на дурниці. Навчання попри труднощі має приносити радість. Якщо радості нема, то потрібно змінювати своє ставлення до навчання або шукати кращий навчальний заклад або припинити навчання.

9/26/2011

Страх успіху

Вам траплялись люди, які коли їх хвалять починають прибіднюватись? Звичайно траплялись. Вони скрізь. Це хвороба. Прибіднювання це найлагідніший її симптом.

Бувають речі серйозніші. Коли людина зупиняється за крок від мети. Коли перемігши зрікається перемоги. Коли здобувши друзів, одразу втрачає їх. Коли знищує результати своє праці, втрачає майбутнє, руйнує себе.

Як з цим боротись? Усвідомити з чим маємо справу.

Коли наступного разу всі обставини будуть проти вас придивіться, можливо ваш успіх поруч і це не зовнішні обставини, а внутрішній страх зупиняє вас. Ваш страх. Страх успіху.

9/22/2011

Погані вчителі

Коли ми навчаємось, пробуємо опанувати новий навик нам важко. І це нормально. Не нормально, коли той, хто навчає заважає. Коли навчання перетворюють в сущий ад.

Я часто чую як невміння і небажання вчити прикривають фразами назразок, що нас не вбиває, робить сильнішим, або якщо ви навчитесь в поганих умовах, то зможете працювати в будь-яких умовах і т.д. Це дурість. А що буде якщо уб’є ? а що буде як не навчитесь? Тоді і в нормальних умовах не зможете працювати.

Хто освоює основи майкрософт офіс на завірусованому компі, який підвисає щохвилини?

Озирніться довкола – скрізь жертви поганого навчання. В садочках, і в шоклах, в пту та університетах щодня гноблять людей.

Якщо вам щось не вдається опанувати попри всі зусилля і при цьому у вас виникають негативні емоції, то винен вчитель. Треба міняти поганих вчителів.

9/19/2011

Багато треба, але одного не треба

Безглуздо бути в поганих стосунках з людьми, з якими постійно маєш справу. Краще бути в добрих стосунках. Як цього досягти?

Не випендрюватись,
не кічитись своїми реальними і вигаданими здобутками,
не вантажити людей своїми проблемами,
вітатись і посміхатись,
казати добрі слова просто так, а не тільки коли щось треба,
бути щирим і ставитись, так як хочеш, щоб ставились до тебе,
виявляти повагу,
слухати,
розуміти і пробачати,
ділитись інформацією.

Інколи бувають конфлікти, і це нормально. Не нормально, коли через дрібниці без потреби підтривають довіру. Це як спіткнутись на рівному місці. Це стається, коли хтось починає дуже високо задирати свого носа. Ось цього робити не треба.

9/15/2011

Удар

Іноді стаються події і ми відчуваємо удар. Ми продовжуємо рухатись далі і таке враження, що все ок. Але не довго.

Далі через дрібниці починаються проблеми. Але причина проблем не дрібниці, а той перший удар.

Треба зупинитись, ліквідувати наслідки удару і тільки тоді знову продовжити рух.

9/12/2011

Фізичних перешкод для змін не існує

Кажуть всі атоми, з яких складається тіло людини повністю оновлюються багато раз впродовж життя. За сім років в нашому тілі не буде жодного атома, який є тепер.

Це пояснює відчуття смерті нас колишніх і народження нас нових, яке виникає час від часу.

Це моторошний доказ відсутності фізичних перешкод щоб змінювати своє життя.

9/08/2011

Ми

Я вислухав півсотні історій на тему – чому хто поступив в нашу універ, як їм тут ведеться і що планують в майбутньому. Географія – пів України. Говорили про Іран, важкий метал, лукмор, екскурсії по Львову, телебачення і соціальні мережі, мп3, дизайн, хореографію, театр, сучасне мистецтво, славу, творчість та інші речі. Це тривало шість годин.

Висновки:
Ми шукаємо далеко, коли у нас все перед очима. Ми купуємо за гроші те, що можна одержати безкоштовно. Ми прагнемо зрозуміти безглузді речі. Вивчаємо те, що нам непотрібно і нехтуємо тим, що нам потрібно. Ми далі як і колись не думаємо про майбутнє. Не розуміємо свого призначення. Ми там, де були ми-вчорашні, коли ми-сьогоднішні, ще не народились.

Епілог:
Сьогодні студентка написала "мушу визнати я не хочу назад додому" (вона зараз в іншій країні). Хіба хочеш? Мусиш!

9/05/2011

Проблеми

Є спеціальний пристрій для навчання гри у теніс. Цей пристрій шпурляє мячиками, які треба відбивати. Мячиків буває забагато і вони вилітають так швидко, що не можливо їх відбити.

Інколи проблеми виникають одна за одною і боротись із ними просто немає сил. Найкраще звичайно було б відрегулювати швидкість їхньої появи, але це не можливо.

Що можливо? Вправляти майстерність відбивання, незважаючи на удари невідбитих проблем.

9/01/2011

Те, що ніхто не скаже в промові на 1 вересня

Навчання буває приниженням.

Буває, що від навчання замість навиків та знань виникає враження, що ви ідіот.

Вчителі буває знущаються з учнів, вважаючи, що учні знущаються з них.